enter the code here

Regulamin

Regulamin sklepu Ceramika Monamisa

Sklep internetowy jest własnością firmy:

Head Chef Katarzyna Bzowka
ul. Jaworowa 14
86-300 Grudziądz

NIP 8761902513
REGON 340583627
Wpis do ewidencji pod nr 024643/ 09

e-mail: studio@monamisa.pl

Tel.+48 694 024 054, +48 694 024 072

Dane przelewowe:

HEAD CHEF Katarzyna Bzowka
ul. Jaworowa 14
86-300 Grudziądz
mbank
Konto Bankowe Nr 68 1140 2017 0000 4002 0992 8153

1. Stroną dokonującą zakupów w Sklepie Internetowym Ceramika Monamisa, zwanym dalej Kupującym/Klientem jest pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub przedsiębiorca. Stroną dokonującą sprzedaży produktów zawartych w Sklepie Internetowym ''Ceramika Monamisa'' jest właściciel Sklepu, firma Head Chef Katarzyna Bzowka zwanym dalej Sprzedawcą. Sklep Internetowy jest udostępniany przez Sprzedawcę za pośrednictwem sieci Internet oraz stronę www.monamisa.pl W celu korzystania z usług świadczonych na podstawie niniejszego Regulaminu, Kupujący powinien posiadać:

a) przeglądarkę internetową: Internet Explorer w wersji nie starszej niż 7.0 lub Mozilla FireFox w wersji nie starszej niż 3.0 lub Chrome (wszystkie wersje) lub Opera w wersji nie starszej niż 2 z włączoną obsługą JavaScript
b) aktywny adres e-mail.

2. Zamówienia można składać przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

3. Ceny towarów wyrażone są w walucie polskiej. Ceny zawierają 23% VAT. Ceny produktów nie zawierają kosztów dostawy.

4. Złożenie zamówienia stanowi złożenie przez Kupującego oferty zawarcia umowy sprzedaży. Sprzedawca potwierdza przyjęcie zamówienia. Potwierdzenie przyjęcia jest oświadczeniem Sprzedającego o przyjęciu oferty.

Jak dokonać zakupu:
W celu dokonania zakupu Klient dodaje towar do Koszyka "Dodaj do koszyka". W kolejnym kroku możemy kontynuować zakupy lub przejść do podsumowania zamówienia "Przejdź do realizacji zamówienia".

Podsumowanie zakupów, 5 kroków:

a) Podsumowanie: na tym etapie dokonujemy zmian ilościowych lub całkowicie usuwamy produkt z koszyka.
b) Zaloguj się: jest to etap w którym możemy utworzyć nowe konto lub zalogować się do już istniejącego konta. Możliwy jest tu także zakup bez logowania "Szybkie Zakupy".
c) Adres: kolejnym krokiem jest sprawdzenie adresu dostawy, adresu rozliczeniowego oraz ich ewentualne uaktualnienie.
d) Wysyłka: tu Klient dokonuje wyboru metody dostawy (Kurier DPD, InPost Paczkomat, odbiór osobisty) oraz metody płatności (szybkie płatności Paynow (mbank), przelew tradycyjny, płatność przy odbiorze - pobranie) oraz potwierdza, że zapoznał się z regulaminem.
e) Płatność: jest to etap sprawdzenia zamówienia. To także ostatni krok przed złożeniem zamówienia. Przyciskiem "Potwierdzam zamówienie" Klient dokonuje zakupu.

5. Do każdej transakcji Sprzedawca wystawia fakturę VAT.

6. Termin realizacji zamówienia.

Termin realizacji zamówienia wszystkich produktów od 1-3 dni roboczych.

7. Sprzedawca zawsze potwierdza wysyłkę drogą elektroniczną. Sprzedawca zawsze wysyła towar wolny od wad. Sprzedawca wyśle zakupiony produkt wybranym przez Kupującego przewoźnikiem na podany adres dostawy lub do wskazanego przez Klienta paczkomatu InPost.

8. Dostawa DPD: Zaleca się sprawdzenie przesyłki przy odbiorze. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, prosimy o sporządzenie z kurierem/dostawcą protokołu szkody. Klient ma prawo żądać od pracownika przewoźnika spisania właściwego protokołu w razie stwierdzenia uszkodzenia paczki. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości prosimy o kontakt ze Sklepem. Tylko na podstawie spisanego protokołu szkody, sklep może dochodzić reklamacji u przewoźnika.

Dostawa InPost:

USZKODZONA PACZKA Z PACZKOMATU INPOST?

Jeżeli odbierając przesyłkę z paczkomatu zauważysz jej uszkodzenie, możesz rozpocząć reklamację. Na ekranie paczkomatu wybierz odpowiednią opcję i postępuj zgodnie z instrukcjami. Paczkomat powinien wskazać skrytkę na zwrot uszkodzonej paczki. Następnie InPost, po wyjęciu przesyłki z Paczkomatu i dostarczeniu jej do oddziału, dokona jej komisyjnego otwarcia i sporządzi stosowny protokół. Możesz skontaktować się z infolinią 722 444 000 (dla telefonów komórkowych) lub 801 400 100 (dla telefonów stacjonarnych). W przypadku, gdy uszkodzenie stwierdzisz po odejściu od Paczkomatu, np. w domu, udaj się w ciągu 7 dni od daty odebrania paczki do najbliższej placówki firmy InPost. W placówce sporządzony zostanie protokół szkody.

9. Kupujący może zrezygnować z zamówienia lub jego części w przypadku gdy towar nie został jeszcze wysłany, poprzez bezpośredni kontakt ze Sprzedającym. Kupujący może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty Dostawy według ogólnych zasad wynikających z przepisów zawierania umów na odległość. W razie skutecznego odstąpienia od umowy - sprzedaży umowa uważana jest za nieważną. Kupujący zobowiązany jest do zwrotu towaru nie później niż w terminie 14 dni.

Koszt odsyłki towaru ponosi Kupujący.

Sklep po otrzymaniu od Klienta informacji o odstąpieniu od umowy zwróci w ciągu 14 dni poniesione koszty za produkt oraz koszt dostawy towaru do Klienta (ta wartość może wynosić maksymalnie tyle ile kosztuje najtańsza oferowana przez Sklep forma dostawy).

10. Sprzedający odpowiada za niezgodność produktu z umową. W przypadku jej stwierdzenia przez Kupującego będącego Konsumentem przed upływem 2 lat od dnia dostawy, Kupujący zobowiązany jest do zawiadomienia Sprzedawcy o stwierdzonej niezgodności.

11. Kupujący może dostarczyć/przesłać reklamowany produkt na adres Sprzedającego. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia towaru. Sprzedający zwraca Kupującemu poniesione koszty przesyłki najszybciej jak to możliwe, ale nie później niż 14 dni od otrzymania towaru.

Nasz adres do zwrotów/reklamacji/korespondencji:
HEAD CHEF Katarzyna Bzowka
ul. Jaworowa 14

86-300 Grudziądz

Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres elektroniczny Sprzedającego. W zgłoszeniu Kupujący powinien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedający niezwłocznie lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi na adres elektroniczny Kupującego. Na wstępie Sprzedający ma prawo rozpatrywać reklamację w kategorii naprawy lub wymiany produktu. W przypadku gdy naprawa lub wymiana będzie niemożliwa, Sprzedawca zwróci należność za reklamowany produkt najszybciej jak to możliwe, jednak nie później niż 14 dni od otrzymania towaru.

Reklamacja regulowana jest przez Ustawę o prawach konsumentów.

12. Dokonanie Zakupu może wymagać podania przez Kupującego danych osobowych. W takim przypadku dane wykorzystywane będą wyłącznie do obsługi transakcji. Kupujący podając dane osobowe w trakcie procesu Zakupu, potwierdza, iż dane te są zgodne z prawdą. Kupujący mają prawo dostępu do treści swoich danych, ich uaktualniania oraz samodzielnego usuwania po zalogowaniu do panelu Klienta. Dane Kupujących będą chronione i nie zostaną udostępnione osobom trzecim.

13. Regulamin obowiązuje od dnia opublikowania na stronie Sklepu Internetowego i zastępuje poprzednio obowiązujące regulaminy Sklepu Internetowego. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili złożenia zamówienia przez Kupującego. Sprzedawca o zmianie Regulaminu ze wskazaniem zmian, poinformuje na stronie głównej Sklepu z wyprzedzeniem na 14 dni przed wprowadzeniem zmian. Sprzedawca poinformuje zarejestrowanych Klientów o zmianie Regulaminu ze wskazaniem zmian, poprzez pocztę elektroniczną z wyprzedzeniem na 14 dni przed wprowadzeniem zmian. W przypadku gdy zarejestrowany Klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu zobowiązany jest do zgłoszenia tego Sprzedawcy i umowa zostanie rozwiązana.

Regulamin wchodzi w życie z dniem 13.03.2023

W razie wątpliwości dotyczących Regulaminu prosimy o kontakt ze Sklepem (studio@monamisa.pl/ tel.694024054)